Tender systems
  • Home
  • SSN Ostrava
    • Co je SSN Ostrava
    • SSN pro nakupující
    • SSN pro dodavatele
  • VZDĚLÁVÁNÍ
    • E-learning
    • Školení
  • Produkty
  • Služby
  • Kontakt
    • O nás
  • KARIÉRA

Otázky a odpovědi ze Zákaznického dne 2019

​Musí být součástí oznámení o výběru dodavatele u veřejné zakázky v DNS dle § 141 odst. 3 doklady dle § 123 písm. a) a b)?
​S ohledem na systematické zařazení DNS jakožto zvláštního postupu (část šestá ZZVZ), se na dílčí zakázky zadávané v DNS požadavky §123 ZZVZ nevztahují (relevantní pouze část první, §§42 - 44 části druhé, část desátá až patnáctá ZZVZ) Dle některých výkladových stanovisek (vč. stanovisek publikovaných MMR) se však doporučuje v Oznámení o výběru v dílčí zakázce zadávané v DNS doklady, kterými účastník splnil podmínky účasti (§123, písm b ZZVZ), přesto uvést.
​Nezvažujete umožnění stahování všech příloh najednou, v rámci elektronické komunikace?
​V případě elektronických zpráv odesílaných dodavatelem prostřednictvím nástroje Tender arena je počet příloh omezen na 5 příloh. S ohledem na ustanovení vyhlášky o elektronických nástrojích (vyhl. č. 260/2016 Sb., …) je pak možno přílohy přijímat mj. i ve formátu archivu (ZIP, RAR, 7Z), obsahujícího více souborů. Podnět však vnímáme jako přínosný a v rámci dalšího rozvoje se jej budeme snažit zohlednit. V tuto chvíli by však nemůžeme slíbit konkrétní termín.
​Dobrý den. Chtěl bych se zeptat na platbu poplatků za realizovanou zakázku v el. nástroji Tendermarket. Pokud vysoutěžíme rámcovou dohodu s jedním dodavatelem, zaplatí tento 1% s předpokládaného objemu zakázky. Zaplatí znovu tento dodavatel 1% při realizaci navazujících zakázek na vysoutěženou rámcovou dohodu? Děkuji za odpověď.
V elektronickém nástroji TENDERMARKET není zpoplatněna realizace zakázek, jejichž výsledkem je rámcová dohoda. Zpoplatněny jsou pouze zakázky, které jsou na základě rámcové dohody zadávány a to u zadavatelů, kde zpoplatnění zakázek probíhá.
​Chci se zeptat,v jakém stavu je příprava propojení TA se spisovou službou espis (ICZ) přes NSAPI. Děkuji.
​Integrační rozhraní nástroje Tender arena založené na Národním standardu spisových služeb je ve vztahu ke spisové službě “e-spis” výrobce ICZ, a.s. zanalyzované a připravené k postupným implementacím u zájemců používajících oba systémy. V případě zájmu o nabídku je možno o tuto požádat na e-mailu info@tendersystems.cz.
​Při procesu otevírání nabídek v elektronickém nástroji zůstávají nabídky vyznačeny "tučně". Není možné je vizuálně odlišit? Tedy ihned po otevření každé nabídky ji "odtučnit"? Při podání např. 10 nabídek zadavatel neví, u které skončil. "Odtuční" se až po otevření všech.
​Máte pravděpodobně na mysli zprávy s potvrzením o přijetí nabídek (popř. podání nabídek po lhůtě), zasílané zadavateli automaticky. V tuto chvíli je skutečně nutné pro označení těchto zpráv jako přečtených, každou tuto otevřít. S novou verzí nástroje zvážíme možnost označovat zprávy jako přečtené bez nutnosti jejich otevření (obdobně jako např. v e-mailových schránkách apod.).
Co se týče nabídek jako takových v sekci “kontrola nabídek”, je možno tyto otevřít (odtajnit) najednou, v jejich detailu se pak tyto zobrazují stále stejným fontem bez ohledu na to, zdali byly soubory tvořící obsah nabídky zadavatelem “staženy” či nikoliv.
​​Po doložení dokladů před podpisem smlouvy není možné doklady stáhnout a uložit hromadně, je nutné otevírat a ukládat každý doklad zvlášť?. Je možné toto upravit?
Viz odpověď k dotazu č. 2.
​Stejný problém je při ukládání podaných nabídek. Není možné toto upravit tak, aby mohl zadavatel označit všechny nabídky a stáhnout je na své úložiště hromadně?
​V tuto chvíli Tender arena touto možností nedisponuje, podnět však vnímáme jako přínosný a v rámci dalšího rozvoje se jej budeme snažit zohlednit. S plánovaným zvýšením maximální velikosti souborů však může nastat problém s řešením stahování extrémně velkých souborů (např. archiv s několika nabídkami v celkovém objemu v řádu GB). V tuto chvíli by však nemůžeme slíbit konkrétní termín.
​Neuvažujete do budoucna o zavedení sledování zakázek dle nákupních komodit, popř. automatické notifikace zájemcům z řad dodavatelů o vypsaných zakázkách?
​V rámci elektronického tržiště TENDERMARKET, které provozujeme od roku 2012, již tuto funkcionalitu dodavatelům nabízíme (zasílání informací o nových zakázkách dle regionu a NIPEZ kódu předmětu plnění) , a to zdarma.

V nástroji Tender arena jsme tuto funkcionalitu zvažovali rovněž, ale po vzniku portálu FEN.cz se jako vhodnější platforma pro takovouto službu jeví právě tento portál. Z analýzy potřeb dodavatelů vyplývá, že dodavatelé preferují informace o veřejných zakázkách z co největšího počtu profilů zadavatelů, což je logické, a v případě (pouze) nástroje Tender arena by pak tato služba nikdy nemohla konkurovat již existujícím komplexním službám (byť s velkými rozdíly v kvalitě). Službu tedy dodavatelé mohou očekávat, avšak coby součást portálu FEN.cz.
​Jakým způsobem zajistí elektronické časové razítko ověření elektronického podpisu?
​Jedinou funkcí časového razítka je prokázat čas vzniku dokumentu. S elektronickým podpisem na jednom jediném dokumentu se neovlivňuje. 

KONTAKT

KDE NÁS NAJDETE?

Tender systems s.r.o.
IČO: 291 45 121


​
www.tendersystems.cz
info@tendersystems.cz


Pobočka Praha
Nad hradním vodojemem 1108/53
162 00 Praha 6 – Střešovice
​

Pobočka Pardubice
Malá 210
530 02 Pardubice

NAŠE PORTÁLY

Picture
Picture
Picture

SLEDUJTE NÁS!

Newsletter

Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
  • Home
  • SSN Ostrava
    • Co je SSN Ostrava
    • SSN pro nakupující
    • SSN pro dodavatele
  • VZDĚLÁVÁNÍ
    • E-learning
    • Školení
  • Produkty
  • Služby
  • Kontakt
    • O nás
  • KARIÉRA