Hlavní činností společnosti Tender systems s.r.o. je výroba a provozování informačních systémů pro elektronické zadávání veřejných zakázek.
Naším cílem je poskytovat komplexní služby, proto nabízíme svým klientům i celou řadu doplňkových produktů a služeb, včetně vzdělávání a odborného poradenství v oblasti elektronizace veřejného investování. Díky stovkám klientů a desítkám tisíc aktivních uživatelů našich systémů se můžeme zařadit k nejvýznamnějším společnostem ve svém oboru v České republice.
Společnost Tender systems s.r.o. vznikla v roce 2012 a svou činností navazuje na aktivity společností, které od roku 2004 společně vyvíjely softwarové řešení pro evidenci a řízení procesu veřejných zakázek. V současné době je Tender systems výrobcem a provozovatelem elektronického nástroje pro zadávání veřejných zakázek nástroje s obchodním označením Tender arena, která je objektivně považována za technologicky i funkčně nejvyspělejší systém svého druhu v ČR.
Společnost Tender systems v souvislosti se svým vznikem rovněž převzala činnost provozování elektronického tržiště veřejné správy, kdy toto elektronické tržiště, vyvinuté a provozované pod obchodní značkou TENDERMARKET, se od svého spuštění v květnu 2012 stalo nejpoužívanějším elektronickým tržištěm veřejné správy v ČR.
Portfolio poskytovaných softwarových nástrojů doplňuje vlastní řešení elektronické evidence smluv, řada samostatných softwarových projektů a individuální řešení v oblasti integrací informačních systémů.
Vedle poskytování softwarových nástrojů poskytuje společnost Tender systems i konzultační služby spojené s elektronizací zadávání veřejných zakázek jako je administrace elektronických aukcí, poradenství v oblasti optimalizace a řízení nákupních procesů včetně centrálního zadávání, poradenství při tvorbě a úpravě interní legislativy související s nákupem v organizacích. V neposlední řadě poskytuje společnost školení a semináře v oblasti elektronizace zadávaní veřejných zakázek.
Společnost Tender systems s.r.o. vznikla v roce 2012 a svou činností navazuje na aktivity společností, které od roku 2004 společně vyvíjely softwarové řešení pro evidenci a řízení procesu veřejných zakázek. V současné době je Tender systems výrobcem a provozovatelem elektronického nástroje pro zadávání veřejných zakázek nástroje s obchodním označením Tender arena, která je objektivně považována za technologicky i funkčně nejvyspělejší systém svého druhu v ČR.
Společnost Tender systems v souvislosti se svým vznikem rovněž převzala činnost provozování elektronického tržiště veřejné správy, kdy toto elektronické tržiště, vyvinuté a provozované pod obchodní značkou TENDERMARKET, se od svého spuštění v květnu 2012 stalo nejpoužívanějším elektronickým tržištěm veřejné správy v ČR.
Portfolio poskytovaných softwarových nástrojů doplňuje vlastní řešení elektronické evidence smluv, řada samostatných softwarových projektů a individuální řešení v oblasti integrací informačních systémů.
Vedle poskytování softwarových nástrojů poskytuje společnost Tender systems i konzultační služby spojené s elektronizací zadávání veřejných zakázek jako je administrace elektronických aukcí, poradenství v oblasti optimalizace a řízení nákupních procesů včetně centrálního zadávání, poradenství při tvorbě a úpravě interní legislativy související s nákupem v organizacích. V neposlední řadě poskytuje společnost školení a semináře v oblasti elektronizace zadávaní veřejných zakázek.
Společnost Tender systems je členem Asociace pro veřejné zakázky a řady dalších profesních organizací a platforem. Podporujeme dobré věci - předáváme naše zkušenosti studentům vysokých škol a finančně přispíváme na aktivity dobročinné organizace Zdravotní klaun, o.p.s.
Certifikáty a kvalifikace
Politika kvality
Politika kvality společnosti Tender systems s.r.o. se odráží v těchto oblastech:
I. KVALITA
Zavedení nových produktů na trh vyžaduje zefektivnění a zkvalitnění práce jednotlivých pracovníků. K uvedenému účelu má společnost zavedený systém managementu kvality podle normy ČSN EN ISO 9001:2016, a tento nadále neustále zlepšuje. Kvalita je sledována a vyhodnocována s důrazem na tyto produkty společnosti:
II. ZÁKAZNÍK
Zákazníkem (klientem) společnosti jsou především státní, rozpočtové a příspěvkové organizace, ministerstva, městské a obecní úřady, zdravotnická zařízení, školy všech stupňů, zařízení sociální péče a další instituce, které hospodaří s prostředky veřejných rozpočtů. Orientace na požadavky a přání zákazníků, procesní přístup řízení, péče o lidské zdroje a snaha o neustálé zlepšování činností nám umožňují poskytovat kvalitnější, rychlejší a komplexnější služby.
Profesionální nezávislost a důvěra klientů v naší nestrannost představují hodnoty, které ctíme a které ve svých postupech klademe vždy na první místo.
III. PRACOVNÍK
Při poskytování produktů a služeb vychází společnost a všichni její zaměstnanci, popř. další pracovníci) ze čtyř základních principů, na kterých je postavena celá filosofie firemní kultury společnosti:
I. KVALITA
Zavedení nových produktů na trh vyžaduje zefektivnění a zkvalitnění práce jednotlivých pracovníků. K uvedenému účelu má společnost zavedený systém managementu kvality podle normy ČSN EN ISO 9001:2016, a tento nadále neustále zlepšuje. Kvalita je sledována a vyhodnocována s důrazem na tyto produkty společnosti:
- výroba a poskytování elektronických nástrojů pro zadávání veřejných zakázek
- poskytování odborného poradenství a konzultací v oblasti elektronizace zadávání veřejných zakázek
- školení v oblasti elektronizace zadávání veřejných zakázek
II. ZÁKAZNÍK
Zákazníkem (klientem) společnosti jsou především státní, rozpočtové a příspěvkové organizace, ministerstva, městské a obecní úřady, zdravotnická zařízení, školy všech stupňů, zařízení sociální péče a další instituce, které hospodaří s prostředky veřejných rozpočtů. Orientace na požadavky a přání zákazníků, procesní přístup řízení, péče o lidské zdroje a snaha o neustálé zlepšování činností nám umožňují poskytovat kvalitnější, rychlejší a komplexnější služby.
Profesionální nezávislost a důvěra klientů v naší nestrannost představují hodnoty, které ctíme a které ve svých postupech klademe vždy na první místo.
III. PRACOVNÍK
Při poskytování produktů a služeb vychází společnost a všichni její zaměstnanci, popř. další pracovníci) ze čtyř základních principů, na kterých je postavena celá filosofie firemní kultury společnosti:
- Odbornost a profesionalita našich pracovníků
- Odpovědnost za výsledek naší práce
- Podpora aktivního přístupu zaměstnanců k zvyšování odborné způsobilosti
- Zajišťování potřebných zdrojů vedením