Obsah nákupního košíku zůstává i po odhlášení z nákupního portálu Pokud nepřesunete všechny položky nákupního košíku do objednávky, zůstanou Vám nyní nově v košíku i po odhlášení tak, aby bylo možné pokračovat v objednávání při příštím přihlášení do nákupního portálu.
Poptávky mají nový stav “Vyřízená” Nově sledujeme stav Vašich poptávek. Pokud je poptávka schválená a zařazená do soutěže, měníme ji na stav “vyřízená” v okamžiku, kdy je taková položka již vysoutěžená a vložena do nákupního portálu. Vyřízené poptávky pro přehlednost nejsou standardně zobrazeny v seznamu poptávek. Jejich zobrazení lze zapnout příslušným zaškrtávacím boxem pro třídění poptávek.
Volba způsobu doručení a platby objednávky Na základě Vašich připomínek jsme rozšířili možnosti typu doručení a druhy plateb u objednávek a evidenčních nákupů. Nově lze vybrat i osobní odběr nebo platbu kartou mimo SSN či v hotovosti.
U objednávky je možno evidovat poznámku pro odběratele Nyní si můžete u objednávek evidovat vlastní poznámky, které nejsou určeny dodavateli. V PDF formulářích se pro přehlednost zobrazuje i datum vystavení objednávky.
Předdefinované typy odůvodnění nákupu mimo systém Protože se vesměs opakují odůvodnění nákupu mimo systém, připravili jsme pro Vás roletku s nejčastějšími odůvodněními tak, abychom Vám ušetřili práci s opakovaným vypisováním do textového pole. V rámci odůvodnění jsou nově k dispozici následující volby:
Položky nejsou v NP
Levnější položky mimo NP (levnější položka u jiného dodavatele)
Logistické důvody (např. menší objednávka než 1500 Kč bez DPH)
Odmítnutí objednávky dodavatelem
Ostatní (v případě této volby je nutné blíže specifikovat důvod)
Optimalizace odezvy nákupního portálu Vyladili jsme naši aplikaci tak, aby běžela rychleji i na starších počítačích a na obrazovkách s menším rozlišením.